Benefiti biljne ishrane

Polemika o tome koji su benefiti biljne ishrane i ishrane koja obiluje namirnicama zivotinjskog porekla je konstantno aktuelna.

Ishrana koja je zasnovana namirnicama biljnog porekla najbolji je način očuvanja celokupnog zdravlja!

Današnja najveća zabluda je kako su proteini iz biljaka nedovoljni za naše dnevne potrebe.

Čovek je stvoren da se hrani biljkama, crevna flora i njeni enzimi nisu sposobni da vare meso kao što preradjuju makronutrijente iz biljaka.

Protein kao jedan od makronutrijenata nepravedno je u centru pažnje i pridaje mu se preveliki značaj.

Ugljeni hidrati iz biljaka omogućavaju našem organizmu najbolju proizvodnju energije!

Ćelija može proizvoditi energiju i iz proteina ali to za posledicu ima stvaranje kiselina u urinu, samim tim dovodi do niza loših posledica za zdravlje čoveka.

Tabela 1
Tabela 2
Tabela 3

Ove tabele su preuzete iz knjige “Zakoni zdravlja” i apsolutno su tačne.

Amino kiseline čine proteine i predstavljaju gradivni materijal mišićnog tkiva.

Proteini iz biljaka su dostupni u mahunarkama i orašastog voću najviše. Najbolje ih je jesti u sredini dana.

Koncept ishrane bez mesa je jeftiniji, zdraviji, i lakši za pripremu! Benefiti biljne ishrane su ogromni!

Vaš organizam na biljnoj ishrani biće bazan!

Poznato je da tumori počinju kandidom, gljivicom koja se nastanjuje u kiseloj sredini! Srednja ph vrednost krvi je 7.3 tako da je ispod ove vrednosti krv kisela a iznad bazna.

Zabluda: sa biljnom ishranom nikad neću dobiti mišićnu masu i neću imati napredak u sportu!?

Ishrana čoveka nije tako komplikovano stvar kao što se danas predstavlja.

Jednostavno je hraniti se zdravo, ono što je problem je naš mozak koji je ” zatrovan” pogrešnim uverenjima, i nedostatak volje i discipline da se odviknete od loših navika!

Biljna ishrana treba se zasnivati na jednostavnom principima!

Dan započnite sa iscedjenim limunom u čaši vode, kako bi organizam imao baznu sredinu.

Nakon toga za potrebnu energiju unesite ugljene hidrate iz žitarica i voća. Idealno je celo zrno žitarica sa par voćki, sa kojima možete kombinovati sirove semenke suncokreta, golice, lana, čie.

Nakon doručka napravite pauzu od 4 sata, pa je za ručak idealno jesti mahunarke (pasulj, sočivo, grašak…) i svežu salatu od povrća u koju možete dodati par orašastih plodova (lešnik, badem, orah…)

Opet pauza 4 sata, i što lakša večera koja podrazumeva ili svežu salatu od povrća, ili neki potaž (čorbu) od povrća.

Pijte dosta tečnosti i 2,3 šolje biljnih čajeva..

Fizička aktivnost (trening) je nezaobilazna stanica na putu do vašeg zdravlja!

Redovno je upražavajte u zavisnosti od Vaših mogućnosti.

Preporučujem tekst ”Autofagija” u rubrici blog, takodje je koristan!

Benefiti biljne ishrane su neprocenjivo, menjajte loše navike, i poboljšajte Vaše zdravlje i rezultate u sportu!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *