Kako regulisati san?

Kako regulisati san ili prostije rečeno kako se naspavati kao čovek?

Kako regulisati san, da biste se dovoljno i kvalitetno naspavali nepotrebno je spavati dugo!

Kvalitetan san jedan je od glavnih faktora zdravlja!

Ishrana, fizička aktivnost, odmor (san) osnovni su preduslovi za kvalitet života!

Melatonin je hormon koji luči epifiza ili pinealna žlezda!

Ovaj hormon utiče na kardiovaskularne funkcije, stres, imuni sistem, čuva Vaše zdravlje od neurodegerativnih promena i različitih bolesti!

Kvalitetan san ne znači spavanje od 10 i više sati!

Kvalitetan san podrazumeva zdrav način života tokom dana i odlazak na vreme u krevet!

Da bi ste se odmorili za sutra, morate jesti zdravo, biti fizički aktivni, i leći u krevet najkasnije do 22h!

Spavanjac

Izbacite popodnevno spavanje, i kasno ustajanje!

Neka Vam spavaća soba bude čista i provetrena svežim vazduhom!

Budite produktivni preko dana, ispunjavate obaveze i zadajte sebi ciljeve na dnevnom nivou!

Obavezno izbacite iz uptrebe:

  • Nikotin
  • Kofein
  • Rafinisane proizvode
  • Energetske napitke

Da biste regulsali san i naučili kako da se odmorite probajte tokom dana da uradite dobre stvari za Vaš organizam!

Bedroom
  • Ujutru popijte čašu vode ili čaja pre doručka
  • Doručkujte, ručajte i večerajte što više biljne sirove namirnice sa razmakom od 4h izmedju obroka
  • U toku dana pijte oko 3l tečnosti najbolje 1l vode + 1l čaja + 1l (1 limun isedjen u litri vode)
  • Imajte fizičku aktivnost makar u vidu brzog hoda od 45 min
  • Večerajte lagano minimum 3 sata pre lezanja u krevet
  • Lezite najkasnije do 22h sati u proverenu prostoriju sa svežim vazduhom

Tokom dana takodje izbegavajte stres! Uveče pre spavanja minimum sat vremena ne gledajte u telefon, TV, računar!

Odmor

Pročitajte više o HIDROTERAPIJI ovde, praktikujte je tokom dana i čistite svoje telo od toksina putem kože!

Za detaljan plan online treninga i ishrane možete se prijaviti ovde!

Razmišljajte pozitivno i radite na sebi kako bi Vaš život bio kvalitetniji!

2 mišljenja na „Kako regulisati san?

  1. zivota Odgovor

    mzda je samo jastuk problem!mene je spasio anatomski jastuk sa magnetima.progledao sam jer nisam mogo da spavam godinama

  2. Senka Odgovor

    Meni je potrebno oko 6 sati dobrog sna.Od kako sam perjani jastuk zamenila sa medicinskim jastukom za spavanje,moje spavanje je postalo odlicno,bilo da spavam na boku ili na ledjima.Interesantno je da se pokazalo da sam ja bila alergicna na perje.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *