Kako rešiti bol u ledjima?

U ovom članku saznajte kako rešiti bol u ledjima i koji razlozi do njega dovode.

Kako rešiti bol u ledjima? Adekvatnim vežbama naravno i fizičkom aktivnošću!

Različite bolovi u ledjima, zavise od različitih dijagnoza. Neprijatnosti u gornjem, srednjem, donjem delu ledja, u predelu vrata, ili čak kao kod išijalgije gde se bol proteže skroz niz nogu zadaju ozbiljne tegobe ljudima…

Lumbalni bol

Spondiloza, skolioza, išijalgija, diskus hernia…

Ovo su neke od različitih dijagnoza koje uzrokuju bolove…

Šta je zapravo uzrok problema sa ledjima?

Sedenje, stajanje u mestu, generalno previše vremena u jednom položaju kao fizički neaktivan život je siguran put do problema za ledjima.

Svaki posao sa sobom nosi odredjene obaveze. Tako da najčešće obolevaju ljudi koji rade poslove za računarom, oni koji dosta voze, ili ljudi koji na poslu previše stoje.

Mišići ledja ovakvih primera su najčešće u spazmu (grču). Ne prokrvljeni (bez dovoljno cirkulacije) i često naležu na neki nerv pa bol postaje ozbiljno neprijatan.

Pravilnim vežbanjem mišića ledja, i njihovim istezanjem, uspostavljamo cirkulaciju u muskulaturi i oni dobijaju pravu funkciju.

Muskulatura ledja

Svakodnevno vežbanje i istezanje ledja daje odgovor na to kako rešiti bol u ledjima!

Ovde nne govorim o treningu ledja u trenažnom ciklusu. Već o rehabilitacionom treningu koji će pomoći Vašoj muskulaturi da dovoljno ojača.

Dovoljno je da svaki da uradite po par vežbi i njih ponovite par puta.

Kada vežbate ledja uradite vežbe i za stomak jer su ovi mišići atagonisti, dok se jedni kontraktuju drugi se istežu i obrnuto.

Uradite 3 kruga vežbi.

4 vežbe za ledja i 2 za stomak u jednom krugu, istegnite ove delove tela, i vremenom ćete ih dovoljno ojačati da bol nestane.

Klasični lednjaci, Lednjaci u parteru sa kolena i šaka, izdržaj u lednjaku, plank i njegove varijacije…

Postoje mnogo jednostavnih vežbi koje će Vam pomoći.

Ujutru ili predveče odvojite 20ak minuta za ovakve aktivnosti. Sve što vam treba je jedna prostirka, strunjača ili parče tepiha i dobra volja.

Svakim danom menjajte vežbe, njihov broj ponavljanja, o serije.

Vežbe i istezanje

Uz izolacione vežbe za ledja neophodno je da šetate zbog cirkulacije koja prokrvljuje Vaše telo samom tim i mišiće.

Više informacija dobićete popunjavanjem kontakt forme na sajtu, ili pročitajte blog vežbe za ledja!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *