KAKO SMRŠATI 5kg za 10 dana!!!

Kilogrami su verovatno jedna od većih briga modernog čoveka, a jedno od najvećih pitanja je kako smršati?

Rešite problem sa viškom kilograma, jednostavno i brzo, naravno uz trud i disciplinovan odnos prema ishrani i treningu.

Kako smršati?

Najefektivniji ali ne i dugotrajan način ishrane pomoćiće Vam da izgubite 5 kilograma za 10 dana.

Naravno to je većim delom deponovana tečnost u organizmu koja se zadržava zbog neadekvatne ishrane, neizbalansiranog odnosa Na i K u telu, izostatka fizicke aktivnosti…

Poenta je da telo izbacuje zadržanu vodu, a ujedno i topi masti.

Ugljeni hidrati su izvor energije našeg organizma. Izuzetkom ugljenih hidrata telo će koristiti sekundarni izvor za proizvodnju energije koja mu je potrebna. A to su masti.

Što znači da Vaša ishrana u narednih 10 dana ne sme sadržati ugljene hidrate, već proteine i masti.

Ovo je opširna slika i verovatno Vam nije jasno kako početi, zato ću Vam konkretno objasniti Vaš proces mršavljenja i plan ishrane za narednih 10 dana.

Koristite namirnice koje su dostupne i jednostavne za pripremu.

Uži spektar istih, će pomoći telu da lakše rasporedi hranljive materije, da telo ne troši vreme na klasifikaciju vise sastojaka, i da se celokpan proces uprosti i ubrza.

Namirnice koje su Vam potrebne su: jaja,meso i mlečni proizvodi (sir i jogurt), bademi.

Možda vam deluje čudno da samo sa ovim namirnicama možete smršati 5 kg za 10 dana.

Rekao sam već da ovo nije najzdraviji način ishrane, zato se tako ne treba hraniti konstantno.

Ovo je plan koji traje 10 dana, a kasnije se zdravijom i izbalansiranom ishranom naravno uz pravilan trening, reguliše odnos mišića i masti u telu. I tako vremenom dolazi do savšenog izgleda.

Jedite 3x dnevno bez užina.

Ta 3 obroka jedite u roku od 8 sati.

Neka obroci budu mali, naučite da ovih 10 dana živite sa osecajem gladi.

Primeri obroka

 2 jaja (kuvana ili pržena na teflonskom tiganju bez ulja) i kriška mladog sira.

Parče mesa (piletina, junetina ili riba) i šolja jogurta.

Šaka badema i šolja jogurta.

Kombinujte različite vrste mesa koje sam napisao sa kriškom mladog sira ili šoljom jogurta. Isto tako barena ili pržena jaja kombinujte sa kriškom sira ili šoljom jogurta.

Takodje jedan od 3 obroka Vam može biti samo šaka badema i parče sira ili šolja jogurta.

Ishrana je monotona ali delotvorna.

Ovim namirnicama unosimo proteine i masti, a deficitom ugljenih hidrata telo usmeravamo da za energiju troši ketone koje su dobijene i masnih kiselina.

Apstinencija od hrane u trajanju od 16 sati je jako bitna. Telo ulazi u stanje autofagije. Individualno je od kada počinje autofagija ali najčešće od nekog 13 sata gladovanja. Za ta naredna 3 sata (do 16. sata) dok telo ne dobije novi izvor hranljivih sastojaka, ono se hrani mrtvim ćelijama i bukvalno čisti i reciklira svoj organizam. Nekom će se zapitati kako da ne jedem 16 sati? To je sigurno puno vremena bez hrane i loše za organizam?

NE, naprotiv ovim tipom gladovanja se danas leče i najteže bolesti, alkalizuje organizam i još mnogo benefita su iza termina autofagija. Dakle za to vreme od 16 sati samo unosite vodu i ništa više.

Ovo su krucijalne stvari vezane za ishranu koja će trgnuti Vaše telo i usmeriti ga na pravi put. Nakon ovih 10 dana počećete da jedete zdrave ugljene hidrate u manjoj količini, i ne toliko brzim tempom ali zdravim i ispravnim načinom dovesti svoje telo u prvenstveno zdravo i estetski vrhunsko stanje.

Fizička aktivnost

Trening ili fizička aktivnost su naravno jako bitni, i prate celokupan proces.

Budite fokusirani, istrajni, ne odustajte i nemojte da vas iznenade slabost, glavobolja ili krize za hranom.

To su alarmi nezdravog dela organizma koji je naviknut na loše navike i koji vas vuče nazad samo sa ciljem da dobije svoju novu dozu otrova (slatkiša, rafinisanih proizvoda i ostalih nepotrebnih stvari). Pijte dosta tečnosti i pored ovih namirnica pre obroka popijte čašu limunade naravno bez šećera. Izmedju obroka popijte dnevno jednu šolju zelenog čaja. I dnevni unos vode neka bude minimalo 2,5 litre.

Poručite personalizovani plan ishrane i saznajte odgovor na pitanje, kako smršati?

Izadjite iz zone komfora i ostvarite svoj cilj!!!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *