Kako imati ravan stomak i pločice?

Jak, snažan, ravan stomak i ” pločice” mozda su i najveći izazov svakog vežbača. Kako imati ravan stomak i pločice?

Najčešći motiv za početak treninga je ravan stomak. Ali trbušni mišići možda su i najbitnija mišićna regija.

” Pločice” i ravan stomak se prave u kuhinji više nego u teretani!

Koliko god vežbali stomak, ishrana je broj 1 za estetiku kako ovih tako i drugih mišića. Smanjite unos ugljenih hidrata. Jedite proteine, zdrave masti i hidrate unosite iz svežeg povrća.

Izbegavajte testenine, masnu hranu, sokove, slatkiše itd… Vežbe za stomak radite svaki trening!

Ishranom do ravnog stomaka za 30 dana! Kako imati ravan stomak i pločice?

Ako imate višak kilograma od 5%-10% vaše telesne težine ravan stomak možete imati redukcijom ishrane već za mesec dana.

Za izraženije trbušne mišiće i ” pločice” potrebno je malo više vremena i discipline ali je takodje realno za kratko vreme!

Vežbe za stomak trebate raditi 4-6 puta nedeljno. U zavisnosti od toga u kakvoj ste formi možete raditi svaki trening ceo stomak ili ga deliti na vežbe za gornji, bočni i donji deo stomaka.

Svakako ” obliques” ili mišići bočnog stomaka imaju najveću primenu u svakodnevnici. Aktiviraju se pri svakom ustajanju iz sledećeg položaja, pri svakoj torziji u struku. Zato ih redovno vežbajte.

Izdržaji i vežbe poput planka i njegovih varijacija takodje imaju odličan stimulans mišića stomaka!

Radite plank! Razne varijacije, standardan, bočni, na lopti, na trx-u…

Trbušnjake možete da radite kao zagrevanje, u toku treninga, ili za kraj. To zavisi od planiranja treninga. Bitno je da vežbate stomak, povećavajte broj trbušnjake, opterećenje, i raznolikost vežbi.

Takodje ujutru na prazan stomak potrudite se da imate neku fizičku aktivnost. Da li je to trening, ili šetnja do posla, važno je da potrošite nešto od deponovanih zaliha masti.

Vožnju kolima i prevozom zamenite pešačenjem, i izbegavajte večerenje obroke.

Krenite odmah ne tražite izgovore, već uložite trud!

Nemojte da dozvolite da Vam vreme prolazi i da ne preuzimate ništa. Danas je svaka informacija dostupna.

Ukoliko želite brže do ravnog stomaka, kontaktirajte me za izradu personalizovanog plana ishrane i vođenih treninga.

htpps://www.plantreninga.rs/personalni-trening/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *