Trening za ruke

Trening za ruke možete raditi na više načina. Kada su ove grupe mišića primarna ili kada su sekundarna grupa koju radimo.

Navešću Vam konkretne primere treninga, vežbi, i načina njihovih izvodjenja kako bi Vaše ruke imale savršen izgled!

Trening za ruke kada su triceps, biceps i podlaktice primarna ciljana grupa!

Ruke

Definitivno je kod muške populacije ovo jedna od atraktivnijih grupa mišića!

Ja lično mislim da ispred mišića ruku, imamo bitnije grupe za funkcionalnost našeg tela.

Ali naravno za skladan i dobar izgled fokus na mišiće ruku nikako ne sme izostajati!

Kada ruke radite u posebnom treningu, morate razlikovati 2 tipa vežbi za njih!

Nakon zagrevanja, prvo uradite vežbe koje će prokrviti mišić, poboljšati njegovu cirkulaciju, vaskularnost, i koji će ga dodatno pripremiti za jači napor!

Nakon ovih ” pumpa vežbi” trening za ruke nastavite izolacionim vežbama za triceps, biceps, i podlaktice!

Vežbe za mišićnu pumpu izvode se bez izolacije mišića, konkretno na primer za pumpu za triceps radite propadanja na klupi, ili potisak iza glave stojeći sa tegom pločom!

Za pumpu biceps, radite pregibe za biceps sa gumom, ili na primer stojeći pregib za šipkom!

Izolacione vežbe za triceps kao na primer podvlačenje ispod šipke, ili kikove za kratku glavu mišića ili za biceps pregib na skotovoj klupi, ili negativne serije u pregibu sa većom kilažom radite na kraju treninga!

Trening za ruke podrazumeva jačanje tetiva, tako da ne izostavljajte vežbe izdržaja za triceps i biceps!

Arms

Drugi tip treninga za ruke je da biceps radite kao sekundarnu grupu mišića kada radite ledja, a triceps kada te radite grudi!

Takozvane push i pull vežbe, push za grudi i triceps, pull za ledja i biceps!

Kada radite grudi ili ledja uposlićete triceps ili biceps dovoljno da mišić procilkuliše i dobije na tonusu!

Nakon vežbi za grudi ili biceps već postojeći mišić koji je dobio pumpa efekat ” dodradite” adekvatnim izolacionim vežbama i izdržajima!!!

Bitna stvar kod treninga za ruke, je da mišiće pogodimo adekvatnim vežbama, šta to znači?

Triceps je troglavi mišić tako da vežbe za trening tricepsa moraju sadržati vežbe za sve 3 glave mišića!

Propadanja za triceps na stolici ili klupi

Biceps je dvoglavi mišić tako da vežbe za trening bicepsa moraju sadržati vežbe za obe glave mišića!

Stojeći pregib za biceps sa bućicama

Trening za ruke, njihova vaskularnost, hipertrofija i izdržljivost, doprineće snazi ostalih delova tela!

Redovno radite vežbe za ruke, i pravilnom ishranom imajte zdravo i skladno telo!

Klikom na ovaj link naručite personalizovan plan treninga i ishrane za najefikasniji zagarantovan napredak!

Potisak iza glave za triceps

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *