Trening za zadnjicu!

Savršeno telo pogotovo kod ženske populacije podrazumeva trening za zadnjicu koji izražava mišiće gluteusa, čime se dobija idealan oblik zadnjice!

Trening za zadnjicu ne treba biti koncipiran samo izolacionim vežbama za istu!

Zadnjica

Savršenu zadnjicu dobićete, vežbama i adekvatnom ishranom.

Zadnjicu čine 3 mišića. Gluteus maximus, gluteus medium i gluteus minimum!

Naravno najveći gluteus maximus zadužen je za oblik “podignute” zadnjice!

Trening za zadnjicu uključuje širok spektar vežbi.

Čučnjevi, iskoraci, skokovi, trčanje, kao i pojedine izolacione vežbe učiniće ovaj deo tela idealnim.

Kakav trening raditi za savršenu zadnjicu?

Čučanj jedna od osnovnih vežbi, radite ga sa fokusom na gluteus!

Trening počnite zagrevanjem. Ako je akcenat na zadnjici posvetite veću pažnju zagrevanju kukova, i kolena jer su vežbe za noge nezaobilazne.

Prvi deo treninga radite vežbe koje aktiviraju više grupa mišića, ali na način kojim ćete akcenat imati na gluteusu.

Ako nemate problem sa kolenima radite duboki čučanj, iskorake, vežbe iz dubokog čučnja u skok, dinamički iskorak u skoku…

Podizanje sa jedne noge sa steper ili plio box-a, čučanj na jednoj nozi, iskorake sa opterećenjem…

Sve ove vežbe dok radite imajte fokus na gluteus!

Posle ovih vežbi, izolujte gluteus odredjenim vežbama u parteru! Radite ih sa izdržajima u kontrakciji sa jakim fokusom na zadnjicu!

Neke od njih navedene su u slici ispod!

Vežbe za zadnjicu

Posle ovih vežbi ubacite kardio vežbe.

Trčanje na traci, brzi hod pod nagibom, nordijsko hodanje sa opterećenjem, skipovi, skokovi, sve su ovo vežbe koje će Vam pomoći u skidanju masti, a samim tim do povećanja mišićne mase.

Vežbe za zadnjicu opet ”padaju” u vodu ako ”krkate” sve i svašta!

Pazite na ono šta jedete, jer to gradi vrše telo!

Redovne informacije za trening i ishranu čitajte u rubrici blog, preporučujem tekst kako smršati 5kg za 10 dana!

Više informacija kao i program treninga akcentovan na zadnjicu dobićete porukom na mejl!

Glute shaking

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *