Zdrav Keks – Kako napraviti zdrav keks kod kuće?

Zdravi slatkiši, o da, naravno da postoje, u ovom blogu pročitajte par instrukcija kako da napravite ZDRAV KEKS!

Zdrav keks

Mnogo recepata postoje za zdrav keks, da li su svi stvarno zdravi?

Savršen slatki keks možete napraviti od žitarica, voća, meda, rogača, orašastog voća, semenki…

Izbor namirnica i način na koji ih pripremate utiče na kvalitet obroka!

Eat smart

Najbolji i najzdraviji način je da obrok bude sirov bez termičke obrade! Odredjenim procesima obrade hrane ubijate zdrave sastojke iz nje!

Najbolji sladak obrok je voće!

Danas je mnogo ljudi zavisno od slatkiša i nezdravih namirnica koje sadrže pojačivače ukusa, nezdrave emugulatore trans masti…

Kuvajte zdravo

Da li je zdrav keks stvarno zdrav?

Smesa za zdrav keks treba se sastojati od integralnih žitarica, voća, orašastih plodova, i dodatno je možete zasladiti medom!

Jako je jednostavno!

300g integralnog brašna (najbolje od ovsa ili ječma) dodati 2dl vode, u tu smesu dodati 5 sitno iseckanih urmi, 2 iseckane banane, i 100g smrznutog bobičastog voća po želji, 20ak lešnika i 2 supene kašike meda.

Ovu smesu dobro ručno izmešati dok se svi sastojci ne sjedine. Ubaciti u rernu i peći 40ak minuta na 180 stepeni!

Navešću još jedan recept za sirovi zdravi keks!

Sastojci: 1 šolja svežih urmi, 3/4 šolje badema, 3/4 šolje indijskog oraha, 1 kašika čia semenki, 1/4 šolje kokosovog proteina!

Preliv: 4 kašike kokosovog ulja, 4 kašike agava sirupa, 2 kašike rogača u prahu!

Priprema: bademe, indijske orahe, čia semenke i kokosovo ulje izmiksati u blenderu. Od te smese napraviti kuglice i stavite ih u zamrzivač na 30 minuta. Pripremite preliv tako što ćete napraviti homogenu smesu od navedenih sastojaka! Prelijte kuglice prelivom stavite ih u frizider!

Proteinske kuglice

Najbolje je da ovakve slatkiše jedete kao užinu izmedju doručka i ručka!

Ne preterujte ni sa ovim slatkišima, jedite ih umereno!

U rubrici blog pogledajte detaljnije instrukcije o planu zdrave ishrane!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *