Kako nabaciti mišićnu masu

Kako nabaciti mišićnu masu i kako dobiti bolji izgled?

Mišiće gradimo ishranom!

Treningom cepamo njihova vlakna, a oporavkom ih obnavljamo i oni rastu.

Dakle 3 bitne stvari koje ne možemo razdvojiti u ovom procesu su:

  • Ishrana
  • Trening
  • Oporavak

Први корак како ћемо набацити мишићну масу је увођењем правилне исхране.

Унос протеина мора бити довољан.

Dnevna doza proteina za nekoga ko ima za cilj hipertrofiju je oko 2g dnevno.

Штo значи да ако сте тешки 80кг треба дневно унети око 160г протеина.

Namirnice koje obiluju proteinima:

Jaja, crvena mesa (junetina, govedina, divljač), bela mesa (piletina, ćuretina, riba) , mahunarke (sočivo, pasulj…).

Ove namirnice kombinujte sa vlaknima (zeleno povrće).

Od ugljenih hidrata jedite složene hidrate pred trening.

Kada jedete ovakvu hranu s ciljem izgradnje mišića ne smete gladovati.

Najvaldniji i najjednostavniji parametar je koliko kalorija unosite dnevno.

Ако вам је циљ да добијете на маси наравно мишићноj морате отићи у калоријски суфицит.

Tо не значи да ћете јести лошу храну!

Већ ове наведене намирнице и друге здравe намирнице укључите у Ваш унос калорија.

За израду плана исхране посетите нашу страницу.

https://www.plantreninga.rs/prijava-za-plan-ishrane/

Ovakav način i ishrane pomoći će vam u tome kako da nabacite mišićnu masu.

Начин на који тренирамо је веома битан.

Trening sa opterećenjem je najbolji način da napravite vaše mišiće.

Изаберите групе мишића које ћете радити по једном тренингу.

Kako nabaciti mišićnu masu bez treninga velikih mišićnih regija?

Bелике групе мишића (ноге, леђа, груди) радите обавезно од 4-6 вежби по тренингу.

To će stimulisati proizvodnju testosterona i pospešiti anaboličke procese i izgradnju mišića!

Повећаvajte оптерећења на тренингу сходно Вашој фирми!

Тренинг тежински тренинг 4-5 пута недељно и убаците кардио минимум 3 puta недељно због потрошње масног ткива.

Oporavak je vreme kada sve ovo što ste radili dolazi do izražaja.

Zato nemojte da preforsirate mišić, podelite treninge po mišićnim grupama!

Posle dobrog treninga dajte mu pauzu od 2-3 dana.

Spavajte redovno od 6-8 sati!

Идиte на време na спавањe око 22х због лучења мелатонина и осталих хормона.

Pijte dosta vode i budite disciplinovani!

Ако не знате како да набаците мишићну масу јавите се да тренирамо заједно!

https://www.plantreninga.rs/personalni-trener-beograd/

Leave a Reply

Your email address will not be published.