Trening sa opterećenjem za žene

Trening sa opterećenjem je najbolji način da izgubite masti i dobijete mišićnu masu.

Mnoge žene misle da ovaj vid treninga može njihovo telo pretvoriti nalik muškom, međutim to je daleko od istine.

Nasuprot popularnom mišljenju, trening sa opterećenjem ne znači da ćete ovim načinom treninga biti nabildovani, već ćete adekvatnom ishranom i pravilnim izborom vežbi dobiti estetski lepše i funkcionalnije telo.

Nemoguće je da zena koja vežba rekreativno 3 do 5 puta nedeljno sa opterećenjem koje nije preveliko, ima npr. kvadriceps, latisimus ili deltoidne mišiće kao muškarac.

Žene imaju manje testosterona (“muškog hormona”) i samim tim anabolički procesi u organizmu su drugačiji.

Trening sa opterećenjem žene mogu raditi na više načina u zavisnosti od forme u kojoj se nalaze, njihovih godina, ciljeva…

Vežbe se ne dele na muške i ženske!

Tako da vežbe kao što su čučnjevi, veslanja, potisci nisu rezervisane samo za muškarce.

Uzak struk, obline na zadnjici, izdefinisana ledja i ruke nećete dobiti vežbicama u parteru, trakicama itd…

Treningom opterećenja žene mogu dobiti samo benefite.

Način na koji trenirate, grupe mišića koje spajate, težina opterećenja i pravilna ishrana osnovni su parametar vašeg napretka.

Na primer, najbolje vežbe za zadnjicu nisu izolacione vežbe u parteru.

Nisu ni vežbe sa trakicama i gumama.

Već trening sa opterećenjem!

Čučanj, bugarski čučanj, iskorak, hip thrust, sve ovo radite sa tegovima.

Vežbe sa leđa i grudno rameni deo takođe su jako bitne tako da radite split pull-push.

Velike mišićne regije (noge, leđa, grudno-rameni deo) trenirajte sa opterećenjem i sagorećete masne naslage i definisati mišić na najbolji način.

Pametno isplanirajte trening!

Birajte vežbe koje tehnički dobro izvodite, učite tehniku i tek tada gradite opterećenje!

Kada vežbate sa tegovima dobro se zagrejte.

Zatim odradite 2-3 serije sa lakšom kilažom i tek onda radite vežbu za hipertrofiju sa opterećenjem koje vam odgovara.

Trening sa opterećenjem jeste i za žene tako da slobodno vežbajte sa tegovima!

Ukoliko želite da vam stručni i sertifikovani trener napravi plan treninga po vašoj meri, popunite ovaj upitnik.

Leave a Reply

Your email address will not be published.